איך לייצר תכנים שיווקיים?

כשרוצים שיווק מנצח, חייבים לייצר תכנים כל הזמן.
תכנים שיעניינו את הקהל, שימשכו את הלקוחות הפוטנציאליים, שיגבירו את התנועה לעמוד הפייסבוק העסקי שלנו או לאתר האינטרנט או לכל הפלטפורמות הרלוונטיות שלנו שיכולות להמיר עבורנו ולהפוך מתעניין או גולש לליד ולהכנסה.

ברגע שמפנימים שהתוכן הוא המלך ושחייבים לשמור על ייצור תכנים קבוע ונכון...מתחילים לקבל יותר ויותר תוצאות.
אך איך מייצרים את התכנים הללו? מאיפה חושבים על פוסטים לדף פייסבוק, איך מחליטים על מה לכתוב באתר וכיצד מגיעים לנושא לסרטון ביוטיוב?

אלו בדיוק השאלות שמציפות בעלי עסקים ואנשי שיווק רבים ומעכבות את ההתקדמות.
השאלות הללו מתסכלות אנשים רבים שחשים פחד מייצור התכנים ואינם יודעים מהיכן להביא עוד חומרים חדשים ומעניינים.
ומה התשובות? אענה מניסיון.
כי כשאני מהנהלת ללקוח עמוד פייסבוק עסקי או מנהלת ללקוח את התוכן באתר שבניתי לו, אני חייבת להניע אותו לספק לי את המידע כל הזמן, לשתף אותי ולעזור לי לקדם אותו, אחרת שנינו נהיה אבודים.
אז איך אני מנחה את הלקוחות שלי לספק לי בסיס לחומרים טובים ונכונים? אלו בדיוק התשובות אותם אתם מחפשים.

הנה כמה נקודות חשובות שיעזרו גם לכם לייצר תכנים מעניינים ונכונים:

1- כל מה שאנחנו יודעים אינו מובן מאילו!
כאנשים שמומחים במה שהם עושים, חשוב מאוד לדעת שהידע שלנו הוא מאגר של תכנים בפני עצמו. אנחנו יודעים כ"כ הרבה ויכולים לייצר מזה המון תוכן מקצועי ואיכותי שימשוך אלינו את מי שמתעניין בתחום שלנו וירתק אותו אלינו.
ולא, אל תפחדו לתת ולשתף!
מידע חינמי מקצועי ומועיל יגרום ללקוחות הפוטנציאליים האמיתיים להפוך ללקוחות משלמים, להעריך אתכם כאנשי מקצוע איכותיים ולא לרצות להפסיק לעקוב אחריכם.

2- מה ששואלים אותנו!
כאנשי מקצוע אנחנו נתקלים באינסוף שאלות מקצועיות. בין אם זה בתחום הנגרות בו יכולים לשאול אותנו שאלות כמו מה ההבדל בין סוגי העץ שאתה מציע למטבח או בין אם זה בתחום האינטרנט בו שואלים על איזה פלטפורמה כדאי לי לבנות את אתר האינטרנט שלי.
אותן שאלות שכיחות הן נושאים נפלאים לתוכן.

3- מה חדש בתחומכם?
הרי תמיד יש חידושים, דברים שקורים ומשתנים בעולמכם המקצועי, להשתמש בדברים הללו כתוכן זה רעיון נפלא.
זה יגרום לקהל להבין את כמה אתם מתפתחים כל הזמן ויהפוך אתכם למובילים בתחום.

4- מה שאתם עושים!
כבעלי עסקים, מכל תחום שהוא, אתם בוודאי עושים דברים שקשורים לעולמכם המקצועי.
אם זה להרצות בכנס כפסיכולוג (לדוגמה), או לבצע התקנה מיוחדת של מטבח (כחברת מטבחים).
שתפו את החומרים הללו, הראו אותם לקהל, השתמשו בהם כבסיס מעולה לייצור תכנים ותגלו את התגובות המעולות שתקבלו.

יש לכם עוד דרכים לייצר נושאים לתוכן? רוצים להתייעץ? זה המקום לתגובות:






רוצים לדבר על שיווק באינטרנט? התקשרו 052-540-2574 או מלאו את הפרטים:

Captcha