למה קידום עסקים ע"י פרסום ביוטיוב?

רגע לפני שאדבר על פרסום ביוטיוב, חשוב לי להדגיש את העובדה ששיווק בסרטוני וידאו הוא שיווק שהמשמעות שלו מבחינת הנוכחות באינטרנט עולה מיום ליום.
שיווק באמצעות סרטוני וידאו הופך לחלק בלתי נפרד פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט, הוא תורם ליחסי ציבור באינטרנט לעסקים קטנים, בינוניים ואף גדולים.

אתר שיתוף הוידאו הגדול ביותר בעולם הינו יוטיוב. לאחר גוגל, יוטיוב הוא מנוע חיפוש פופולארי ולכן הפוטנציאל הגדול הטמון בו. משתמשים רבים נכנסים ליוטיוב מידי יום ומבלים בו זמן רב בחיפוש אחר סרטוני וידאו בנושאים שונים.

 אז ממה מורכב הפרסום ביוטיוב?

קידום אורגני: יוטיוב הינו מנוע חיפוש שעובד גם הוא ע"י אלגוריתם, ממש כמו מנוע החיפוש גוגל, שכן הוא קשור וחלק ממנו. ליוטיוב חוקים מסויימים לפיהם הוא בוחר לקדם סרטוני וידאו ולכן יש לדעת ולהבין היטב כיצד לקדם את הסרטון שלכם.
ע"י קידום נכון של הסרטונים אנו נהנים מפרסום ביוטיוב והגולשים שמחפשים במנוע החיפוש של יוטיוב מוצאים את הסרטונים שלנו ואת הערוץ שלנו.

הפוטנציאל של פרסום ביוטיוב אינו מסתיים רק במנוע החיפוש של יוטיוב, גם גוגל מציג לנו בתוצאות סרטונים מתוך יוטיוב והיום יותר ויותר משתמשים בוחרים בתוצאות של סרטוני וידאו.

קידום ממומן: בתוך יוטיוב ובהתאם למערכת הפרסום ביוטיוב, אנחנו יכולים לקדם את הסרטונים שלנו וליצור עבורם צפיות רבות בהתאם לקהל היעד שלנו.

את קידום הסרטונים שלנו הפרסום ביוטיוב אנחנו יכולים לבצע במספר אפשרויות של מודעות:

פרסום ביוטיוב - קידום עסקים באמצעות יוטיוב ושיווק בסרטוני וידאוIn Search - מודעה שתופיע לגולש, בדומה לגוגל, עם תוצאות החיפוש שלו.

פרסום ביוטיוב - קידום עסקים באמצעות יוטיוב ושיווק בסרטוני וידאוIn Display - מודעה שתופיע לצד הסרטון בו בחר הגולש לצפות, או מודעה שתופיעה ממש בתוך הסרטון בו בחר הגולש לצפות.

פרסום ביוטיוב - קידום עסקים באמצעות יוטיוב ושיווק בסרטוני וידאוIn Slate - מודעה שתופיע ממש לפני הסרטון בו בחר הגולש לצפות. המודעה, שהיא בעצם הסרטון שלנו, תתחיל לפעול ולאחר כמה שניות יוכל לבחור הגולש אם להמשיך לצפות בה או לדלג עליה.  (כלי לפרסום ביוטיוב אותו מפעילים באמצעות מערכת השותפים של גוגל)

פרסום ביוטיוב - קידום עסקים באמצעות יוטיוב ושיווק בסרטוני וידאוIn Slate - המודעה (הסרטון שלכם) תפעל אוטומטית לפני הסרטון בו בחר המשתמש לצפות.

לכל אחת מהאפשרויות השונות של הקידום המומן בפרסום ביוטיוב יתרונות וחסרונות שונים ויש לבחון ולהתאים את האסטרטגיה השיווקית בהתאם לעסק ולמה שאנו מעוניינים לקדם.

פרסום ביוטיוב זה סרטוני וידאו - סרטוני וידאו זה לא רק פרסום ביוטיוב

הפרסום ביוטיוב מורכב מסרטוני וידאו, שכפי שציינתי, הם כלי מעולה לשיווק.
אך אנו משתמשים בסרטוני וידאו וביוטיוב גם כדי להפיץ ולפרסם את סרטוני הוידאו שלנו בדרכים נוספות:

פרסום ביוטיוב ודף נחיתה - דפי נחיתה רבים או משפכי שיווק רבים מורכבים גם מסרטוני יוטיוב. לרוב אנו נאחסן את הסרטון שלנו ביוטיוב כדי להעלות אותו לדף הנחיתה או לאחד מעמודי המשפך השיווקי שלנו, כך גם נעביר את המסר הרצוי וגםם נקדם את הסרטון והערוץ שלנו ביוטיוב

פרסום ביוטיוב ואתר אינטרנט- השימוש בוידאו בתוך אתרי אינטרנט הופך פופולארי יותר ויותר, לכן ניתן להשתמש ביוטיוב כדי לאחסן את הסרטון שלנו בתוכו וגם להציג ולפרסם אותו בתוך אתר האינטרנט שלנו. גוגל לא רק מציג ומקדם את סרטוני הוידאו שלנו בתוצאות החיפוש אלא גם מקדם את האתר שלנו כולו אם קיים בו שימוש נכון בוידאו.

פרסום ביוטיוב ופייסבוק - השימוש בידאו בתוך פייסבוק ושאר הרשתות החברתיות הוא סוחף ומושך גולשים ומשתמשים רבים, ולכן נוכל להעלות את הסרטון ליוטיוב ולפרסם אותו בתוך עמוד הפייסבוק שלנו, פעולה שתחשוף את הסרטון שלנו וגם תקדם את הסרטון בערוץ היוטיוב שלנו (כיום לפייסבוק מערכת סרטונים פנימית משלה אותה היא מעדיפה ומקדמת אף יותר).

פרסום ביוטיוב ומערכת דיוור - בין ניוזלטרים כתובים ומעוצבים אותם אנחנו שולחים לעוקבים שלנו, שילוב של סרטוני וידאו יכולים יכול להיות נפלא. אנחנו נשתמש בפרסום ביוטיוב לטובת אחסון הסרטון שלנו ונוציא קישור חכם בניוזלטר שלנו. משהו שיחשוף את הסרטון שלנו, יקדם את הערוץ שלנו ביוטיוב ויעשה את העבודה הנכונה לעוקבים שלנו.

מה מציגים בפרסום ביוטיוב?

נדמה שמדובר בשאלה רטורית שהתשובה עליה ברורה, אך לא זו הכוונה.
כולנו יודעים שבפרסום ביוטיוב מציגים סרטוני וידאו, אך כשסרטוני הוידאו הם לצרכים שיווקיים יש לפעול באופן קצת שונה עם הסרטונים הללו מכיוון שמטרת הסרטונים הללו היא להביא לקוחות לעסק!

סרטוני הוידאו שלנו יכולים להיות סרטוני תדמית שמראים את העסק ומקדמים אותו, הם יכולים להיות סרטוני אנימציה שמציגים מוצר או שירות והם יכולים להיות סרטונים בהם מישהו מדבר על נושא שרלוונטי לקידום העסק שלנו ונותן ערך חשוב כדי להעצים את המקצועיות והמומחיות של העסק.

לכל סרטון של לקוח אנו נתחיל משלב האסטרטגיה, מה אנחנו רוצים להציג, האם מדובר בסדרת סרטונים, מה המטרה שלנו ואיך ניתן לקחת את אותו הסרטון וליהנות ממנו בכמה אופנים שונים.

אם מדובר בבניית סרטון אנימציה, או צילומים בבית העסק אנחנו חייבים להשים את הדגש על האיכות. הסרטון והפרסום של ביוטיוב זה מה שמייצג את העסק שלנו ואנחנו חייבים להציג סרטון איכותי כמה שאפשר.

טרם הצילומים או בניית האנימציה, אנחנו נתחיל בכתיבת תסריט נכון ומדויק וטרם הפרסום ביוטיוב אנחנו נבצע עריכה נכונה שתכלול פתיח, מוזיקת רקע במידת הצורך, כתוביות במידת הצורך, אפקטים בהתאם, פתיח מיתוגי ולא פחות חשוב הנעה לפעולה שאנו מעוניינים שהצופה בסרטון יבצע.

פרסום ביוטיוב – לסיכום!

יוטיוב בפרט וסרטוני וידאו בכלל הם כלים נפלאים לקידום העסק שלנו. הם מייצרים עבורנו נוכחות באינטרנט ומסוגלים אך לתרום לקידום האתר שלנו...אך יש לדעת כיצד לפעול כדי ליצור סרטונים נכונים ואיכותיים ואיך לקדמם כדי שיחשפו לקהל הנכון.

 


רוצים לדבר על שיווק באינטרנט? התקשרו 052-540-2574 או מלאו את הפרטים:

Captcha