איך להגדיל את ההמרות שלכם

לא משנה מה תחום העסק או קהל היעד שלכם, אותו קמפיין עם מטרה סופית יכול לתת לכם תוצאות שונות לחלוטין!
במה זה תלוי?
זה תלוי בפרמטרים שונים כמו כתיבה נכונה, עיצוב מושך, בנייה טכנית נכונה ועוד...
אך הפעם נעסוק במה שנקרא בשפה המקצועית AB Testing, שזהו בעצם פרמטר מעולה לאופטימיזציה ע"י השוואה בין גרסאות.

נדמה את זה לעולם שכל אחד מכיר...
אם אתם רוצים לקבל המון מחמאות על הבגדים שלכם באירוע הקרוב אתם כמובן תרצו ללבוש את החליפה או השמלה היפים ביותר.
תארו לכם שיכולתם במקביל להסתובב בשעה הראשונה של האירוע עם 2 שמלות שונות, להבין איזו מהן סוחטת יותר מחמאות ולהמשיך את שאר הערב איתה...
אותו הדבר בשיווק באינטרנט!

אז ברמה המקצועית אנחנו בונים ללקוחות שלנו 2 דפי נחיתה שונים או יותר (תלוי בתקציב הקמפיין),
יוצרים 2 תמונות קמפיין או יותר, כותבים 2 גרסאות למלל המודעות או 2 סלוגנים שונים וכך ההלאה.
אחרי שכל הגרסאות רצות אנחנו בהחלט יודעים מה עובד טוב יותר ומה מגדיל את יחס ההמרות שלנו.
כמובן שאת שאר התקציב של הקמפיין נמשיך עם מה שעובד הכי טוב ונותן את התוצאות הטובות ביותר.
כך בעצם מקבלים יותר תוצאות באותו התקציב.

אז איך כל בעל עסק יכול לעשות מיני AB Testing ממש בעצמו?
למשל, אפשר לשלוח ניוזלטר לרשימת התפוצה שלנו עם 2 כותרות שונות ולראות מה עובד טוב יותר
ואיזה ניוזלטר נפתח ע"י יותר נמענים.
את אותה הכותרת נאמץ בהמשך כסלוגן או משפט קבוע גם לפלטפורמות שונות באינטרנט
ואפילו לפגישות עם לקוחות פוטנציאליים.

כנ"ל לגבי האתר שלנו, אנחנו יכולים לקבל לידים בכמות מסוימת, לשנות את הכותרת ולקבל תוצאות שונות לחלוטין...
ע"י מדידות ובדיקות נעשה AB Testing ונבחר בכותרת המנצחת. והאפשרויות עוד רבות...

דוגמה ל-AB Testing לתמונה מקמפיין קליקים:


לעוד טיפים ומידע בנושא שיווק באינטרנט לחצו כאן