מהו קמפיין?

אני תמיד אומרת שאחרי שהשקעת בבניית קמפיין, הוא מקבל חיים והופך למישהו שעושה את השיווק שלך 24 שעות ביממה!
ובכל זאת הרבה עסקים לא מבינים מהו קמפיין אינטרנטי ואם כבר מבינים ממה מורכב קמפיין כזה, לא מבינים את המשמעות האדירה שלו.
אז לפי ויקיפדיה קמפיין הוא "מסע תעמולה פרסומי - סדרה של הודעות פרסום אשר חולקות רעיון ונושא אחיד ומטרה משותפת ויוצרות יחדיו שילוב של תקשורת שיווקית."
נשמע גדול? זה לא גדול, זה ענק! זוהי אסטרטגיה שיווקית ספציפית שהכרחית לכל עסק שרוצה יותר לקוחות פוטנציאלים ויותר לקוחות משלמים שיגדילו את ההכנסות שלו.
מדובר בהליך שיווקי נקודתי שמעביר את המסר המסוים שאנו בוחרים להתמקד בו.

ואם תבדקו ותשאלו, יש שיגידו שקמפיין מורכב מאיזה דף נחיתה עם כמה באנרים ויאללה בלאגן.
אך אלה שכבר עשו קמפיין או שניים בחייהם, אלה שמבינים את ההבדל בין קמפיין מנצח לבין תהליך כביכול שיווקי שמתיימר שיקראו לו קמפיין יפרטו את המורכבות באופן קצת שונה.
אז מהו קמפיין וממה הוא באמת מורכב?

-- מתחילים באסטרטגיה נכונה.

כל קמפיין מנצח מתחיל במחשבה ותכנון שיווקי.
כשאני בונה ללקוח קמפיין אני רוצה לשבת איתו ולחשוב יחד.
אני מביאה את הניסיון הרב בשיווק באינטרנט, הוא מביא עימו את הידע המקצועי שלו וההיכרות שרק לו יש עם העסק ויחד אנו מגבשים אסטרטגיה שיווקית מנצחת!

מהי האסטרטגיה השיווקית?

בפגישה עם הלקוח שלי אני מבינה מיהו קהל היעד, מה התקציב ומה אנחנו מעוניינים למכור.
שימו לב שהשיווק באינטרנט לא ימכור בשבילכם את מה שאף אחד לא רוצה לקנות במציאות, אתם צריכים לתת ללקוחות הפוטנציאלים שלכם הצעה שהם לא יוכלו לסרב לה, עם מוצר פופולארי ועם הטבה או מבצע או סיבה לרצות אותו מיד!

אז אני מכוונת וכשמוצאים את הנוסחה שהיא רווחית וכדאית לעסק ורווחית וכדאית ללקוח הפוטנציאלי אנחנו בדרך הנכונה לקמפיין מנצח.
אנחנו מבינים מיהו קהל היעד, מה התקציב מאפשר לנו ומחליטים על הפלטפורמות השיווקיות עליהן נלך. (פייסבוק, גוגל, רימרקטינג, יוטיוב וכו'...)

-- עוברים לכתוב ולעצב.

בשלב זה בעל העסק יכול לנוח ולתת לי לקדם את הדברים.
בעזרת המידע שליקטתי ממנו על קהל היעד שלו, באמצעות ביקור באתר שלו ובסיוע במחקר מתחרים אני מגבשת כ-2 סקיצות לדפי נחיתה עם העיצוב הנכון ועם המלל הנכון שיניע את הלקוחות הפוטנציאליים לפעולה שאנחנו שואפים אליה ויחד אנחנו בוחרים את הסקיצה איתה נתקדם.

נשאר רק לבחור את דף הנחיתה

-- מכינים את החומרים השונים

אחרי שבחרנו את דף הנחיתה של הקמפיין שלנו אנו חוזרים להיזכר בשלב האסטרטגיה השיווקית.
מיהו קהל היעד שלנו ומה התקציב שלנו, לפי זה בחרנו את הפלטפורמות השונות לקידום הקמפיין, עכשיו צריך להכין עבורן את החומרים הנכונים.
באנרים בגדלים הנכונים, מודעות מקצועיות, בניית הקמפיינים והקהלים וכו'..

בונים את החומרים לפלטפורמות השונות

-- מריצים את הקמפיין

אחרי שעשינו את העבודה אנחנו נותנים לאינטרנט לעבוד בשבילנו.
הקמפיין שלנו רץ בהתאם להגדרות 24 שעות ביממה, גם כשאנחנו ישנים או מבלים ועושה עבורנו את השיווק של העסק שלנו.

באנרים שונים לרימרקטינג - הגודל כן קובע!

כמובן שכאן לא מסתיימת העבודה, יש לעקוב אחרי נתוני הקמפיין, לבצע אופטימיזציות שונות למקסום הפוטניאל של הקמפיין ולהביא יותר ויותר תוצאות באותו התקציב, אך כשיש לנו את התשתית הזו אנחנו יכולים לנשום לרווחה וליהנות מהתוצאות שמייצרת לנו העבודה שעשינו.

רוצים להבין יותר מהו קמפיין? רוצים קמפיין גם לעסק שלכם? 


רוצים לדבר על שיווק באינטרנט? התקשרו 052-540-2574 או מלאו את הפרטים:

Captcha